Sblatc https://resimyukle.io/g/hgMC9okW9P 33 haftam bitiyo. Bu ay karnım sürekli kasılıyo sertleşiyo bazen de uzun sürüyo dedim doktora nst istedi. O an biraz acelesi vardı diye çok açıklama yapmadı sanırım nst iyi normal dedi sadece. İlk defa çekildiğim için anlamıyorum. Nasıl sizce. Bi de bu kasılmalar falan nst sırasında denk gelmezse nasıl anlaşılacak kasılmalar ın şiddeti falan
Sblatc mercanmeb ilk başlarda benim kalbim birqz hızlı atıyordu bebeğe de yansıdı sanırım ebe dedi heyecanlı mısın biraz. Bebeğin kalp atışları da yüksek ondan mı acaba
Sblatc DefneRana gün içindeki kasılmalar nst sırasında olmazsa olmazsa nasıl anlaşılıyo acaba kasılma olup olmadığı
Sblatc DefneRana işte sorun orda. Benim gün içinde bazen karnım çok sertleşiyo kasılıyo doktora dedim o yüzden nst istedi daha 33 haftalığım ama nst sırasında karnımda sertleşme falan olmadı pek