Nergis1901 Kizlar selam. Sezeryan oluncada altdan bakiliyormu? Mesela gunumuzu aldik. Ama oncesindr su felam geldi ve ya sancilar basladi yinedr bakarlarmi yoksa direkt amrliyatmi? Onerirmisiniz sezeryani?
ikiprensesannesiii Nergis1901 bakıyorlar. Benim sancım vardı 2 günüm vardı sezeryana alttan açıklığıma bakmışlardı. Sezeryana girdim ama yine
metehaninannesiii Nergis1901 ben normal dogum istiyordum beni bir kac sefer doktorum bakti sancim olduğunda hastaneye gittigimde sonra catimin dar olduğunu soyleyince sezeryana aldi acil aldi yani
Selin12- Nergis1901 eğer devl devlet hastanesi ise evet bakıyorlar bana bakmislardi suyum feld geldi acilmam yoktu doktorun verdi günden 4 gün öncesi geldi
Nergis1901 ikiprensesannesiii bende kist var,direkt kendim sezeryan istuyorum desem yine yapmalari sacma deyilmi
Nergis1901 ikiprensesannesiii kistim ismini tam olarak bilmiyorum ama usm doktoru bana dogumdan sonra da gitmeyeceyini soyledi ve her yil kontrol et buyurse aldirirsin dedi bende chocukla birlikde alinsin istiyorum
Haydinn Nergis1901 benim bildiğim sancın düzenli ve çoksa açılma varmı bebek kanala indi mi diye bakılıyor inerse serzeryan olmuyor diye biliyorum
MinikGrilBaby baharelifbbasdag herkesin doğumun kendine özeldir canım ben de sezeryan oldum hemen ayaklandım ama bazı annelerimiz hemen toparlanamıyor Ben de normal doğuma zorlandığım için açılma olduğuna hep elle muayene edildim sonrasında doktorun hatası yüzünden kanamam başladı acil sezeryana alındım Ama sen buradaki Yazılanlara kafana takarak moralini bozma bana kolay olan sana zor sana kolay olan bana zor olabilir rabbim hayırlısıyla kucağına da almayı nasip etsin
baharelifbbasdag MinikGrilBaby yorum yapmadığım bir posta beni etiketleme sebebiniz nedir ? Etkisinde kaldınız galiba
MinikGrilBaby baharelifbbasdag Nasıl olduğuna dair bir fikrim yok kullanıcı isminde uzun üstelik bilerek ya da kasten etiketlemedim. Dediğin gibi yorum Bile yapmamışsın nasıl oldu bilmiyorum.
aselnannesi Nergis1901 ben zorunlu sezeryan oldum bana hiçbir zaman altan muane yapılmadı . 3 kere sanci ile gitmiştim 30lu haftalarda acilde altan bakıldı amaa
ikiprensesannesiii Nergis1901 anladım da vajinaya temastan bu kadar çekinmeyin yani dünyanın binbir türlü hali var