Şerife Hanım ı inceledim. Uzmanlık tezini yazıp teslim etmiş ve ve devlette isim yapmış. Devlette isim yapmayan özel hastaneye geçemez diye düşünüyorum. Erdinç beyi inceledim. İllaki iyi bir doktordur. Ancak belirli bir uzmanlık alanı yok. Bu nedenle Şerife hanımı tercih ettim bugün randevu alırken.