Yagmurcukk ben oldum çok rahattı :) bacaklarına bir sıcaklık geliyo iğneyi yapınca sanki yorgan örtüyorlar :) bacağına dokunulduğunu hissediyorsun ama acı hissetmiyorsun. Odaya çıktığımda oturttuklarında dik oturmakta zorlanmıştım yastıkla destek yapıp emzirmiştim. Sonra açılıyor zaten uyuşukluk yavaş yavaş :)