34 bitiyor bugün bende geceleri çok zor uyuyorum ama en doğru yatış şekli sola yatmak ve sırt üstü uyumak hamile yastıgı aldım bacagımın arasına koyuyorum sola yatarken iyi oluyor ödemi azaltıyor yastıkla uyumak aklınızda bulunsun düz uyursanızda sağ sol ve bacagınızın altına yastık sıkıştırın iyice rahat uyursunuz 🌸😇