BabyBabyy01 vallaha ben 10 lira fazlalığo kenarı atmayı yeğliyorum ki kızıma özel sağlık sigortası yaptırayım o yüzden çok eşya ıvır zıvırda almadım sağlıklı olsun ve ben en az 1 sene takipli bi doktor kontrolünde olayım sigortam özel aşıları karşılasın başka hiç bi derdim yok bu sebeple 10 lira 10 liradır