Hlmkrsln Bel ağrısı ara ara oluyordu o haftalarda bende de. Benim doktorum 25 26. Haftalarda tehlikeli demişti benim kanamam oldu o haftalarımda çünkü ilişkiden dolayı. gebeliğim sıkıntısız geçiyordu bu arada. Bir kaç hafta ara verin bence😊 Sağlıkla kavuşun🥲