PrensS_annesi Merhaba anneler ve anne adayları. 2. Bebeğimin varlığını dün öğrendik. 🤲 Uygulamaya göre 5+2 yız sanırım 🙈
Gulsurmeli PrensS_annesi Hoşgeldiniz annemiz ❤️ 9 ay boyunca keyifli bir serüven geçirmenizi diliyoruz. Keyifli forumlar dileriz. ❤️
Mylife06 PrensS_annesi merhaba benim de ikinci gebelik 2 yasinda bi kizim var😊 7+3 haftaligiz. Saglikla kucagimiza alalim inşallah 😊
PrensS_annesi Mylife06 Aminn inşallah 🤗Benimde oğlumun 2 yaşına günler kaldı. Heyecan, acaba naparim nasıl olacak böyle şeyler dönüyor kafamda hep 🙈
kitapsever PrensS_annesi hayirli olsun canim ben allah saglik kucagina almayi nasip etsin benimde ikinci gebeligim 6+3 gunluk oglum 17 aylik sizin ilk bebeginz nekadarlik istiyerekmi yaptiniz ikinciyi😊
PrensS_annesi kitapsever sağol canım Sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah ☺️ günler var 24 aylık olacak hayırsiyla. Açıkçası isteyerek oldu peki sizin ?
kitapsever PrensS_annesi ay valla bende cok isteyerek yaptim bizimde tam 2 yas olacak aralari bakalim bizi neler bekliyor