Nurrrtkn42 7+4 haftalığız ama ben çok sabırsızım bebiş ne zaman hareket eder ne zaman hissedebilirim ilk gebeliğim günler geçmek bilmiyor
Susambebis Nurrrtkn42 17.haftamdayım doktor artık hissetmeye başlayabilirsin dedi ama geneli 20.haftada hissediyormuş canım .tabi kaçıncı doğum olduğuna vs.de bağlı
Deletedmom_33 Nurrrtkn42 Değişiyor. Ben 17+3-4 gibi titreşim hissetmeye başladım. 18+2 de minik kıpırtı oldu ertesi gün kaydı içimde bişey. 18+6 dan beri pıt pıt idi şuan 22+0′im maşallahi var bazen baya sert vuruyor ☺️