Melek3437 Merhaba arkadaşlar 21 hafta 5 günlük hamileyim dün sağlık ocağına gittim tetanoz aşı olmak için hemşire tansiyonumu ölçtü neredeyse 12 dayanmış dedi 1 ay içinde 3 defa tek taraftan burun kanaması oluyor başına gelen varmı acaba bilgi verebilirmi
Srp12345 Melek3437 tansiyonjn yüksek değilki sinir 14 9 olması lazım bende tansiyon hastasıyım ilaç kullanıyorum sizde doktorunuzla görüşün
nevamm1 Melek3437 12 tansiyon normal olması gereken tansiyon diye biliyorum yüksek olduğunu sağlık ocağında mi söylediler bende tansiyon takibi yaptırıyorum sık sık ve olandı gereken normal değerde olduğunu söylüyorlar 14.9 üstü twhlikeli diye biliyorum.
Bebegimveben0811- Melek3437 sizin geneli tansiyonlarınız hep kaç ti mesala hayatınız boyunca hep 9 dur tansiyonunuz size 12 yüksek gelir ama zaten doktorlar sınırı 14 koyuyor ki o zamana da protein kaçağı dan supheleniyorlar size nasıl bu teşhisi koydular.
Melek3437 Bebegimveben0811- bende normal diye biliyorum ama sağlık ocağındaki hemşire öle diyince şüphede kaldım bilmediğim için