Ekocova canım iki gün önce sezeryan oldum hep normal istemiştim normale hazırlanmıştım doktor çatın çok basık zor bir doğum olur dedi ben de sezeryanı kabul ettim iyi ki etmişim kızım çıktığında kakasını yaptı iyi ki dedim aşırı pozitif bir doğum oldu sonda şu bu hepsi hikaye doğuma girmem ve çıkmam bir oldu serumlarla hiç bir ağrı yaşamadım binlerce şükür ilk yürüyüş çok kolaydı sonrasında sürekli yürüdüm bugün 3/ günüm ve çok şükür kendi işlerimi yapıp bebeğimle ilgileniyorum sürekli yürüdükçe sıvı aldım yani çok iyi ki diyorum