Ben kullanıyorum ve daha önce neden kullanmamışım diyorum resmen bıçak gibi kesti. Sabah aç karnına içiyorum 37 haftadayım 30 haftadan beri çekiyorum sütle bastırmaya çalıştım hep dayanamıcak noktaya geldim yemeden içmeden kesildim bu hap mucizevi birşey 🥰