kizlar bugün annemi doktora götürürken yolda köpek kovaladı 3 tane cok koşmadım en fazl 1 1.5 m koşup bi bahçeye girdim onlarda gitti. belim hala ağrıyor asa baskı var gibi. uzanıyorum geçiyor bebek hareketli bilmiyorum napsam ya çok tedirginim bise olmaz dimi..