UgurDilaraNarin 2 gün önce pembe lekelerim vardı iğneyle kahve oldu doktor dinlenmemi söyledi ama çok tedirginim yinede
Figen UgurDilaraNarin canım doktorun en doğru tedavi yöntemini uygular merak etme benim de ilk 2,5 ay o şekilde lekelerle geçti şuan çok şükür 4 aylık olduk 🙏🏻😊 bol dinlen kendini yorma doktorunu dinle sende sorunsuz atlatırsın allahın izniyle 🙏🏻
Glnur UgurDilaraNarin UgurDilaraNarin progestan ve iğne kullandım üc günde bir yirmi güne gecti cok sükür leke sıkıntı