BabyBabyy01 Semos56 geçmiş olsun benimde bı saatlik 219 çıkmıştı bayag yüksek çünkü doktor endokrine göndermedimi?
tazeanne123_ Semos56 benim 208 çıkmıştı 3 aylık kan değerim normal diye ünsulin yazmadı diyete başladım ve şeker ölçüm cihazı aldım evde onun takibini yapıyorum bazen yüksek cikiyo 170 e kadar bazen de düşük cikiyo yemeklerden sonra yürüyüş yapın dusuyo