Mervbeder Dün 16+3 tüm kasıklarım da sızılar vardı ve sol tarafıma ağrı giriyordu karnabahar yemiştim gaz da yaptı akıntı rengim her şey normal Bugün ağrım yok aklıma Takıldı böyle durum yaşıyan var mıdır
bebekomm Mervbeder ben de 15+3 üm kasığıma ara ara ağrı hala giriyor. Sürekli bebeğime bişey mi oldu korkusu var.