Melek06345 Kızlar merhaba kan ve idrar negatif çıktı reglim 7 gün geçti 10 gündür şiddetli bel kasık ağrım var bugün bulantı kusma şiddetli baş ağrısıyla uğraşıyorum sizce nasıl bi yol izlemeliyim kafam çok karıştı
Esramertt Melek06345 canım benim de öyle olmuştu negatif çıktı hep. Dr adet söktürücü vermişti ama ben kullanmadım iyiki de kullanmamışim 31 haftalık gebeyim bekle biraz daha bence ama yine de sen bilirsin tabi kesin vardır diyemem inşallah hamilesindir 🙏🏻😊
Meryemtrksoy Melek06345 bence hastalanmayı bekle bişey kullanma çünkü etrafımda çıkmayıpda arkasına adet söktürücü filan kullananlar oldu halbuki varmış gebelik sonradan çıktı ümitlendirmek için söylemiyorum olsa çıkadabilirdi de ama ne olur ne olmaz geç döllenme olduysa ya da adet düzensizliği varsa gayet normal gecikmesi
derindemir Melek06345 aramıza hoş geldiniz😄Bu ay adeti geciken gecikene.benimde bugün gecikmenin 8. günü 1 tane erken gebelik dışında diğer tüm testler negatif ve kanda negatif🤷🏼♀️inş hepimiz hamile çıkarız🤲🏻🤲🏻doktor için acele etmeyin bence.1 hafta daha bekleyin isterseniz.2 gündür 2 arkadaşım sonucu pozitif çıktı ama gecikme süreleri onların 12-15 gün arası
Melek06345 Meryemtrksoy Esramertt canım benim hiç gecikmezdi günü gününde olurdum hep 🥺 senin ne zaman belli oldu
Esramertt Melek06345 bı 10 gün daha bekle bence zaten eğer yoksa adet olursun hep düzenliyse. Ben 1 hafta sonra tekrar kan verdim pozitif cikmisti
Meryemtrksoy Melek06345 bak bende bi ay 52 gün adet olmadım adet söktürücü içtim sonraki ay normal adet oldum ertesi ay hamile kalmışım belli olmuyor bu işler arkadaşımın 2.5 ay hiç belli olmadı hiç bişey de sonradan çıktı şok olduk
derindemir Melek06345 vallaha burası o kadar güzel bir platformki buradaki herkes benimde içime günlerdir su serpiyorlar.tersi de olup adette olabiliriz ama birbirimize destek oldukça güzel haberleri paylaşacağımız günlerde gelecek.az önce 12 gün geciken bir arkadaşın gebelik haberini okudum kendi haberimmiş gibi sevindim.siz de umudunuzu kaybetmeyin🥰
derindemir Melek06345 pazartesi verdim canım.0,60 çıktı😂hiç heveslenme dedi yani.siz ne zaman verdiniz ve kaç çıktı