CaglaBe Kızlar kafama yeni bir sey takıldı sezeryan olmayı düşünüyorum atoni diye birsey varmıs yeni seyler okudukca korkuyorum ya bilen varmı
MinikGrilBaby CaglaBe Bahsettiğiniz Atoni ne oluyormuş ki. Bende spinal Sezeryanla ameliyat oldum. 3 ay oldu Regl kanaması dışında bişey olmadı
Drgebe Atoni normal doğumda da olabilir uterusun kasılmaması ve kanamayı sınırlandıramamasıdır tüm doğumlarda en sık anne ölüm sebebidir sezeryana özgü değildir.