Onurbunur Kızlar ben 18 haftamdayım bağırsak mı bebek mi karıştırıyorum sizler ilk hissettiğinizde nasıl olmuştu yada nasıl oluyor ☺️
muges44 Onurbunur Böyle pıt pıt pıt bir şeyler atıyormuş gibi olmuştu elimi koyunca daha net anlamıştım 18 artı 5de ilk🙂
Melek__55 Onurbunur bence bağırsak hareketi değil.ben on yedi haftada hisetim bebişkomu gaz falandır dedim baktm hareketler çoğalyor haftam ilerledikçe daha net hisetim
Elika0 Aynı öyle oluyo bi itme hareketi gibi ben doğum günümde hissetmiştim benim minik kızımın hediyesi olmuştu ☺️
Cansuada24 Onurbunur bizimde sanki bişey vurup kacıyor gibi oluyor kelebek ucusu gibi garip his ama bambaska duygu 🤗
Seross10 Onurbunur 18de ilk kayma şeklinde hissettim göbsk deliği altında. 20.haftamda pıt pıt atımlar olmaya başladı dışarıdan ufak belli oluyordu. Şuan 26dayız dışarıdsn dalga şeklinde ya da vurma gibi hareketleri belli oluyor
mom8327 Onurbunur arada evet bazen nabızla da karışıyor çünkü nabzımız heryerden hissediliyor hamilelikte ama ara sıra ise bebektir.