Cgdeem7 yani ben kızıma gün içinde hep önlük takıyorum 4 aylık olmak üzere salyası akıyor elini somuruyor ve süt kesiği vs kusuyor o yüzden sürekli üst değiştirmektense önlük takıp değiştirmek daha kolay yatarken de takılı duruyor gece emmeye kalktıgında direk önlük bez aramadan emziriyorum kolaylık oluyor