Seymamam29 İkinci hamileliğim vajinamın dudağında damar şişkinliği elime geliyo tuvalete oturduğumda ama normalde birsey yok korkmalımıyım bilen yalayan yazsın lütfen
incikinannesi Seymamam29 Bende 18+4 üm canım bir bilgim yok ama üstte kalsın diye yazıyorum. Bir ağrın sızın varmı
Karamkara Seymamam29 benimde ikinci hamileliğim bendede oluyo… Dikiş izi diye düşündüm bu yüzden pek önensemedim
incikinannesi Seymamam29 doktor randevunuz ne zaman çok kafanıza takılıyorsa önceye alın bi gösterin derim ben