Merhabalar herkese. Benim rahmin arkaya dönük ancak doğuştan değil doğumdan sonradan bu şekle girmiş. Daha öncesinde böyle bir durum yoktu ve iki kez hemen hamile kaldım. Biliyorum bu durum anormal veya sağlıksız bir durum değil gayet sıradan bir şey. Ama iki kayıp yaşadım. Şu an bebeğim yok. Bi süre sonra korunmayı bırakacağım. Hatta eğer hazır hissedersem gelecek ay da olabilir. Size sormak istediğim şey ters rahimlilere önerilen bir pozisyon varmış. Gerçekten bu pozisyonla hemen hamile kalan ya da ben hiç uğraşmadan normal bir şekilde hamile kaldım diyen var mı? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🙏🏻