Esra2592 Kızlar 27.haftamda yaptırdım içilen içicek elmalı gazoz kıvamında idi severek içtim diyebilirim😀denildiği gibi ben de bi kusma olmadı.yaptırmak isteyenler hiç korkarak gitmeyin ben gibi .korkulcak kadar yokmuş