Elika0 kuzum vallaha ilk 3 ay bende aşermedim 17+1iz normalde döner hastasıyım üniversite de sürekli her gün yiyordum bıkmadan o yüzden aklıma geldi Adana’da da hiç beğenmiyorum iskenderunda kıyaslanamaz ayy gider kız o sağolsun kırmaz hiç merhametlidir gidip almazsa içinde kalır vicdan yapar uyuyamaz :)