Arama butonu olmadığından konu açmak durumunda kaldım anne-anneanne babaanne falan ailede kalp rahatsızlığı var genetik geçen sağlık ocağına gittim kalbim çıkacak gibiydi yerinden hemşire iki defa ölçtü nabzın çok yüksek kardiyolojiye git dedi az önce bir postta gördüm acaba önemsemediğim için hata mı yapıyorum bilemedim oturduğum yerde bile nabzım aşırı yükseliyor kalbim yerinden fırlayacak sanki herkeste mi oluyor