Yusuf566 Tgbergll Ben dolabımın bir kısmını Asılı kıyafetleri koydum geri kalanı yatak odamın takımında olan 4 katlı sifonyerim vardı onu kızıma hazırladım yetti çok şükür
Kumsalsmom Tgbergll benimki de tam oda sayılmaz dolap aldım bebişe yatak alıcam ama geri kalan yerde ranza var misafirler için ve giysi dolabı yer az olduğu için içime sinen bişey olmuyor malesef ama olduğu kadarıyla şükür diyelim 🙏🏻☺️
Zann2606 lentil benimde ufak ni dolabim vardı 3 4 yaşına gelince oda yapmayı düşünüyorum onun evdekini değerlendirmeyi düşündüm
lentil Zann2606 aynen öyle şuan için oda yapmak bana mantıklı gelmedi. 6.ayda odasını ayrdığımda park yatağını koyarım odasına olur biter 😂
gzmsda Tgbergll valla bu rafli banyo dolaplarina bile koyabilirsiniz hemde o dolaplar ince oluyor. Bi koseye koyabilirsiniz evde. Cocuk bu her turli buyuyor 😊
Busra2013 Tgbergll benım 2 odam bos cnm ama oda kurmıcm tasınma ıhtımalımız var ve bebek 9 aya kdr benım odsmds uyıck esım besık alalım 9 ayda prensesler gıbı bi oda kurarız dırek yatak alır koyarız dedi bana mantıklı geldı ama hala karar veremedım oda kurmak ıstıom ama bılmıyorum madı acıdan skntı yok odada skntı yok ama tasınma olasıgım var bır dolap alırım bırde besık olmazsa kurarım odayı😂❤️
Klc-ravza Bnde yapmadım bizim dolaptan birine koyduk orta göze onun oldu soncuta şuan bizle yaticak hayırlısıyla kendi evimize gecince olur yaparız iyisni
Laleozkan_09 Tgbergll benim de evim küçük olduğu için bebeğime oda yapamadım. Kapaklı sepet aldım bütün çorap bere eldivenleri ona koydum. Şifonyerimi bebeğime ayırdım. Asılacak olanları da kendi dolabıma asacağım. Gayrette yeterli oldu. Siz de öyle yapın fazlasına gerek yok bence 🥰🥰🥰
Okaliptus Tgbergll instamom değilsen gayette yeterli canım. İnstagramda biraz gezinince dolap+şifonyer+çekmeceli beşik+2 yaşa kadar giyebileceği kıyafetler+ vs.. kesin almam moduna giriyor insan halbuki biraz düşününce tamamen israf tüm bunlar. Benim iki kapılı çarşaf havlu dolabım vardı onu kullanıcam o olmasa konsolumu kullanmayı düşünüyordum. Beşik zaten anne yanında olacak. Beşikle işimiz bitince o zaman düşünürüz bütçwmize uygun bir oda.
asyaderinn Tgbergll bizim gardrop büyük boy. Bir tarafını bebişe ayırdık, hem kıyafetleri hemde ıvır zıvırını oraya koydum. Valla kıyafetler sıkıntı değilde bezi, ıslak mendili, kremleri, battaniyesi falan daha çok yer kaplıyor😂
Sblatc Tgbergll bende şimdilik oda yapmıycam. Kendi gardıbumdan bi kapak askı bölümü boşalttım ayırdım bir tane de katlanan şeyleri koymak için bi bölüm ayırdım. Küçük büyük düzenleyiciler aldım zıbınları falan onlara dizip o bölüme koydum
kizannesi_1004 Tgbergll bebek belirli bir süre yatak odasında bizimle kalmak zorunda nasılsa ben de oda yapmadım dolap da almadım kendi dolabımda yer açtım kızım için çok da güzel oldu şifonyerimi de onun için kullanacağım bakım malzemeleri vs. Madem benim yanımda kızım bu odayı ikimiz için bir yaşam alanı haline getirmek çok daha keyif veriyor bana ayrı odaya eşyalarını koymaktansa yanı başımızda olur hepsi 😍