Sdagnr Kızlar dün geceden beri ishalim var 36+1 oldum afedersiniz 3 defa çıktım bu saate kadar gece hiç uyuyamadım ağrıdan gazdan onunla birlikte bel ağrım da var
Bademcim Sdagnr ben 36+6 da doğum yaptım bel ağrısı aşırı vardı. İshal olup olmadıgımı hatırlamıyorum ama ishal doğum habercisiymiş hatta dün okudum programda
Bademcim Sdagnr hayır sabahtan akşama kadar suyum sızıntı sekilde geldi ben geceye kadar bekledim gece gittim