uzlet Selam kızlar 29 olmak üzereyim normal doğum istiyorum. şehir Hastanesi’nde doğum yapan oldu mu nasıl memnun musunuz yda duyumlarınız nelerdir?
Esma_3Sinan uzlet benim iki arkadaşım orda doğum yaptı. Normal doğum yaptılar. Tek kişilik odada sancı çekip doğumu da o odada yapmışlar. Çok memnun kalmışlar. Bende orda yapmayı düşünüyorum
Ebruislam uzlet hep buharaya gidiyorum dedm bide oraya gideym belki ordan daha cok memnun kalırım ama bugün tvbe ettim asla
uzlet Esma_3Sinan Siz kaç haftalıksınız ve doğumhane de değil de odada mı doğum yapılmış doğru mu anladım ?
Esma_3Sinan uzlet ben 34+3 üm. Odadaki yataklar çatala dönüyormuş. Bir sistemi varmış. Ondan dolayı sancı çektiği odada doğum yapmışlar
uzlet Esma_3Sinan Çok teşekkür ederim inşallah kolay bir normal doğum ile alırız kucağımıza 🥰 sizin doktorunuz kim
uzlet Esma_3Sinan Sefa inceye gidiyordum akrabamız ama son zamanlarda karnım da büyüyünce değiştim Sibel hanıma gidiyorum o da çok ilgili. Ayşenur Aksoya da gitmiştim ben hiç ama hiç memnun kalmadım ondan.
uzlet Ebruislam Siz belliki randevu almadan gitmişsiniz randevu olmayınca beklemeniz çok normal. Ben hep randevu alıp gidiyorum hiçbir zaman da bekleme sorunu yaşamadım.
uzlet Ebruislam Ben de buhara ya randevulu gidiyor olmama rağmen çok uzun süre beklediğim zamanlar oldu. Ben de orayı hiç sevmiyorum resmen ticarethane. Tek özel oldugu için insanlar kendilerine mecbur gibi davranıyorlar. Allah oraya muhtaç etmesin.