38+5 teyim ve bugün çatı muayenem vardı. Doktor 1 cm açıklık oldugunu ve kemik yapımın iyi oldugunu söyledi. Bu hafta içerisinde sancın gelecek ve muhtemelen dogum başlayacak dedi. Falat eve geldiğimden beri geçmeyen ağrım var. Çatı muayenesini doğumu tetikliyor mu? Çatı muayenesinden bi kaç gün sonra doğuma giren oldumu aranızda?