Sirince-anne34 1psikologmom benim gittim hastanede 33 hafta ve üzeri gebelere her muayene öncesi çekiyorlar
1psikologmom Ben 36 oldum daha çekmedi doktorum ya. Haftaya kontrolüm var o zaman yaparız dedi . Normal mi yani bu
kubrapaltc Bende bekleyeyim şurda ben en son 34te gittim doktorum iki hafta sonra gel dedi ancak ntsden bahsetmedi.Acaba gidince çeker mi?
1psikologmom SncrMerve bana da öyle dedi çevremdekiler. Şimdi doktoruma da sordum kesin olsun diye. sizin de içiniz rahatlar belki paylaşayım. . Bebek hareketleri normalse 36 dan sonra da bakılabiliyormuş öyle yazmış doktorum 🌸
Suhedaaaa1234 Bende 37 yim çekmedi hala sordum ben agrısu olan haftalarıma çekiyorum dedi bu gidişle doğuma kadsr çekmeyecek herhalde