İdrar yolu enfeksiyonum varmış yüksek çıktı doktor idrar yaparken yanma var mı dedi bende yok dedim antibiyotik yazmış ben ilaç içmeyi hiç sevmiyorum çok hassasım bu konuda suyu 2 lt içiyodum 3 lt içmeye özen göstericem artık siz nasıl atlattınız ilaç içmeden atlatan var mı acaba