GizemEkiciGayranal Arkadaşlar merhaba 9.haftaya yeni girdim. Tatile gitmem de sakınca varmı sizce? Bu zamanlarda giden oldumu?
KbraTreGn GizemEkiciGayranal riskli hamilelik değilse 27. Haftaya kadar gidebiliyorsun demişti bana doktor
Melikezturk GizemEkiciGayranal doktoruna sorsan daha iyi olur malum herkesin gebeliği farklı ve bizim dememizden daha önemlisi senin doktorunun söylediği
Cekuli GizemEkiciGayranal bence doktoruna sor canım her gebelik farklı benim bu gece uçakta olmam gerekiyor du kısmet olmadı mesela , en güzeli doktor söyler gidincede muhakkak sıcağa çok dikkat et benim yerimede eğlen😁
GizemEkiciGayranal Melikezturk doktorum ağıstos ortasından sonra gidebileceğimi söylemişti ama emin olamadım işte.. Gidenler varmı diye merak ettim.
Melikezturk GizemEkiciGayranal tekrar görün doktora bi engel yoksa gidersin dikkat etmek şartıyla canım hareketlerin kisitlancak zaten
Kumral60 Canim ayniyiz seninle nerdeyse bende 9+4 gunluk hamileyim 12 haftada 3 ay dolcagi icin doktorum izin verdi seninkide o yuzden agustos ortasi demis. Ama ben ikili test icin gidince yine sorcam son durum nasil diye.
GizemEkiciGayranal Kumral60 inşallah herşey yolundadır 🙏🏻 Benim de ayın 2 si randevum var. Ona göre hareket ederim bende
mlssrn Ben doktoruma danışıp gitmiştim kısa kısa denize girmiştim kendimi çok yormadan bi sıkıntı olmamıştı çok şükür🙏🏻 Ama havuza girmedim enfeksiyon kapmamak için☺️
GizemEkiciGayranal Cekuli bebeklerimiz daha önemli 😍 bende öyle 1 ay önce valiz boşalttım. Bebişim sürpriz geldi :) gidersem bu halde ne kadar eğlenebilirsem ikimizin yerine de eğlenirim canım :)
Yesimalmila Tatile gitmek icin 3n güzel zaman. Ben gitmistim o haftalarda doktorum şuan gideceksen git sonrasinda izin vermem demisti. Fazla güneşte kalmamaya ve havuza girmemeye ozen göstermelisin.