Merhaba hanımlar, 38 haftalık hamileyim ara ara mide yanması ve bulanması olurdu ama özellikle dün geceden beri siddetli bulantı hissi ve mide ağrısı yaşıyorum şurup fayda etmedi soğuk süt denedim normalde iyi gelirdi ama oda etki etmedi. Bu haftalarda bu durumu yaşayanlar veya önerileri olanlar var mı?
Mide bulantısı doğum habercisi derler ama kontrolüm vardı bugün sancımda çıkmadı