Dseker Arkadaşlar çatı muayenesi oldum hiç ama hiç acımadı lütfen internetteki o yorumları okuyup gitmeyin 😃😃
Dilara0638 Dseker bende oldum geçen hafta hemde hiç hazırlıklı değilken ama acımadı kanama vs de olmadı 🤗 ne dedi peki doktorunuz muayene sonrası
Ozlemflz Valla bende burda okumaktan tirsmistim ama bazı arkadaşlar da yazıldığı gibi değil deyince biraz olsun rahatladım. Sizler kaçıncı hafta da oldunuz ? Benim doktorum doğuma 10 gün kala dedi 🤷🏻♀️
Dseker Benim bugün 37.haftaydı normal doğuma müsaitseniz dedi . Bol bol yürüyüş merdiven in çık yer silin dedi normal doğum İçin