37 haftayım bugün kontrole gittim sancım çıktı açılmam yok ama , haftaya gel dedi doktor . Eve geldim bel ağrım başladı hafiften ama dün geceden beri bir mide yanmam var anlatamam bugün daha da kötü su içebiliyorum sadece ne yesem içsem yanıyorum doğum belirtisi mi bu sizce ?