VesileOztrk 35 Haftalığım yarin ilk defa NST’ye baglanicam. Bakalim bebis ne durumda. Sizin ilk NST’nizde bir sorun çikti mi ?
Buseylul VesileOztrk 32 haftada agrim var diye gitmistim cok sukur birsey cikmadi. Sonra 34te gittim yine bagladi yine normal . Yarin 36 yine gidicez yine baglar muhtemelen .