Gamzelimmmmm
Bir kaç post açtım cevabını aldım hamd olsun.
Bugün ağrılar azaldı, silikleşmis ovü, demek ki çatlatma, yumurtlama ağrı sı idi, inş yumurta büyümesidir sebebi.
İnş canım benim, sorma ya, hem kefaret olur günahlarımıza, hemde sonu iyi olur inş.
Benim iki kızım var Rabbim hepsinide bağışlasın, kardeş fikrini çook uzattık, ilki hemen olmustu, ikinci 6,7 ay sürmüştü, şimdide ara verince rezerv azaldı zorlaştı süreç tabi, ama bu işler tamamen nasip, Rabbimin takdiri, dilerse Dr ların olmaz dediği, menapoza yakınlarda bile oluyor.
Seninde güzel haberlerini bekliyorum,yazarsın inş.