Şimdi ben 32 haftalık hamileyim ve çocuğun ismine henüz karar vermedik eşimle geçenler de konuştuk kendi babasının ismini istiyor ama benim istemediğimi de biliyor “hayri “ koyalım dedi ben yanına isim bulucakmışım ama hem istemiyorum hemde yanına ne isim bulabilirim. Ve kullanmam ben koyarsam o ismi dedim kullanma dedi bana yardım edermisiniz ?