Oozzlleemm Kızlar bibs mi avent mi sizce bibs bi süre sonra şişince kullanılmıyormu tam olarak anlayamadım
Fulyaaa1 Oozzlleemm kesinlikle Avent bibs kullanımı cok kısa süreli sürekli değişmek lazım çabuk şişiyor şiştiginde yeğenimin ağzında pamukcuk yapmıştı.
Derya Oozzlleemm bibs ayda bir alman lazım çünkü ayda bir şişiyor ve yeniliyorsun o yüzden aventi tercih et bebeğim bibs dışında emzik tutmuyor o yüzden her ay emzik alıcağım😓
Petyynut Oozzlleemm bibs daha kısa süreli kullanımmış kullanan arkadaşlarımdan öğrenmiştim ilk etapta avent tercih ettim genelde onda bebeğin tutma oranı daha yüksekmiş heyecanla bekliyorum 😂
Yagmurgel2020 Oozzlleemm bibs kesinlikle çünkü anne memesine daha yakın , şişince bi müddet suda bekletin
humasultan3443 Oozzlleemm çok güzeller ve madde içeriği de temiz anne memesine de en yakın olan o belki beğenirsin sen de modelini 😊