Nurcanatila6 iki seçenek var, kırumunuza sorun maaşınızı ödemeye devam ederlerse sgk nın yatırdığı parayı çekip vergi dairesine şade ediyorsunuz. Eğer kurum biz yatırmıyoruz derse raporunuzun bitiminde sgk ödeme yapıyor size. Ama kurumunuzun ödemesi daha iyi olur, tam maaş alırsınız. Sgk öderse maalesef Brüt maaşınızın ⅔ Ünü ödüyor.