Merhaba kızlar dün doktor kontrolünde bebeğimin doğum kanalına girdiğini gördük henüz 34 haftalığız doktorum 2 hafta istirahat etmemi sonrasında dogum olsada bir sorun olmayacağını gelişiminin iyi olduğunu söyledi başına böyle bir şey gelen var mı hemen doğum olur mu kanala girince