Taze1anne gltm bir çok arkadaşımız yazmıştı burada öyle postlar vardı, bir çok hamile ağda yaptırıyor 🤗
Papatya27 Taze1anne valla canım o dönem yaşadım yaktirdim zaten sonrada bir daha oluşmadı dogumdan sonra devam ederse tedaviye baslariz demişti ama kayboldu bir daha olmadi
miranbeyinmothersi Taze1anne merhaba tüy dökücü kullandığınız mı durumunız nedir bendede siğil var ve doktoruma detaylo gösterebilmem için tertemiz olmasınlaozm 32:3yim