ArelinAnnesi01 Merhabalar Kızlar İdrarda Protein Yüksekliği ve Karaciğer Enziminde Yükseklik yaşıyan var mı ? Herhangi şeker ve tansiyon hastalığım olmamasına rağmen son 1 haftadır bu değerler yüksek çıkıyor anlamış değilim 🤦🏻♀️
irem-ferdi ArelinAnnesi01 bende de vardı özellikle karaciğer enzim yüksekliğini görünce doktorum safra asidi testi istemişti safra asidi de yüksek çıkınca gebelik kolestazı teşhisi koydu 36+5′te sezeryanla doğum yaptım
Gizem93 ArelinAnnesi01 karaciger enziminiz kac cikti acaba biliyor musunuz. Bendede yuksek çikti ama doktor bisey demedi suan icin
ArelinAnnesi01 irem-ferdi Bu haftaya kadar gayet normal ilerliyorduk malesef şuan sıkıntı çıkınca insanın canı da sıkılıyor 🙄 Rabbim Hayırlısını Versin 🤲🏻 ne diyelim
irem-ferdi ArelinAnnesi01 evet benimde 34.haftadan itibaren sağlık sorunlarım çıktı günde 3 kere nstye gittiğim oldu, hastanede yattım çok canı sıkılıyor insanın ama olabildiğince kendinizi sakin mutlu huzurlu tutun rabbim hayırlısını versin 🙏🏻🙏🏻