Kızlar selam 25 haftalık hamileyim . Pzartesinden uyuyamıyorum .Ne yesem karnım daha da şişiyor daha da şişiyor patlayacakmış gibi hissediyorum .Uyıyamıyorum , dönemiyorum 😂 yetmezmiş gibi 15 dk da bir lavabo gece de olsa . Ay içim dışıma dışım hiçbirşeye sığmıyor sanki . Arada bir gün içinde de göbeğim öyle bir kendine çekiliyor ki sanki hamile değilmişim gibi . Bundan sonra böyle mi sonuna kadar .