Merhaba kızlar bende Anemi var 0rh- grubunda kanım. Yıllardır ne zaman test olsam anemi çıkar en az 6 ya en cokda 11 e çıkmıştır. İlk gebeliğimde Demir ilacını kullanmadım kilo alırım diye içmedim. Şimdi 8+5 im doktor Kansızlığın var dedi yine 3 aydan sonra başlıyoruz Demir ilacına dedi gene 🤧 aranızda benım gibi Olan varmı yanı doğal yollarla ne ile düzeltebilirim ilaca gerek kalmadan keçiboynuzu vs hepsini almışız ve yiyorumda biraz cıkmıs eskiye nazaran iyi yine 😅