ozlemsimsek27_ Zlyhky aynen bende fark ettim sadece bende mi öyle diyecektim ki sen de dedin canım azalma en çok mutlu eden oldu zaten
Yagmurgel2020 Haticeey ay en iyisi kuaför valla git yaptır 15-20 gün rahatsın jiletle iki günde bir uğraşılmıyo
Yagmurm2 Bende 34+5 2 gün önce gittim komple temizlik yaptirdim işinin ehli birine yaptirirsan inan hissetmiyorsun aciyida baska biseyide bence git hem temiz oluyorsun hemde kafan rahat olur doktor kontrolleri haftada bire dustu bende o yuzden yaptırdım ben
Birtanemm Dilara0638 evet öyle ztn 36 ya girdiğimden beri çok kötüyüm salı doktor kontrolüm var diye pazartesi yaptırcam ha bu günlerde acil bir durum olsa jiletle yaparım 😂😂 inşllah olmazda pazartesiye yetişiriz
Dilara0638 Birtanemm inşallah ağda çok uzun süreli gidiyor baya rahat oluyor ama dediğin gibi erkenden gidersen mecbur jilet kullanırsın😅
yesilkelebek Haticeey benim doktorum lazere onay verdiği için ara seanslarla devam ediyorum en büyük rahatlık benim için🥰
Denal Beyzan738 landı olduğundan beri kendim alıyordum ama bn şuan 31haftaligim ayna bile beni yorar en son aldığımda belki karnım biraz daha küçüktü zorlanıyordum ama ona rağmen aldım kendim gelecek ay artık ya Venüs ya agdaci yolu görünür bana benim incelme oldu sürekli ağda yaptırıyordum tavsiyeni unutmayacam teşekkürler
Mnkfslyem Haticeey hiç uğraşmayın derim ben senelerdir ağdaya gidiyorum çok güvendiğim kişiye özel ağda kullanılan bir kuaföre hamile kalınca da devam ettim çok büyük rahatlık hatta birazdan randevum var bidaha 1 ay rahatım çok şükür size fr kesinlikle güvendiğiniz kişiye özel ağda kullanan bir kuaföre gitmenizi tavsiye ederim kendiniz yapmanız çok zor bende şuan 34+5 teyim
prensesimveannesi Haticeey en temiz en rahatı kuaför 🤷🏼♀️ Başından beri kuaföre gidiyorum 38 haftalığım son kez gideceğim bende inşallah doğuma kadar çıkmaz diye düşünüyorum
sedefyarsii1 Haticeey yıllardır kuaföre gidiyorum ağda için en son geçen hafta yani 38 haftalıkken gittim canımdan can gitti resmen dehşet acıdı acı eşiğimde çok düşük değildir aslında 🤦🏼♀️
prensesimveannesi sedefyarsii1 38 de kuaföre gitmişsiniz bende 38+4 de gideceğim ağdaya doğuma kadar çıkarmı acaba ya
kubraakbas Haticeey ben lazere gitmiştim o nedenle çok az aynı haftadayız. Aynanın karşısında yapıyorum çömelir pozisyonda hatta söylemesi ayıptır bir ayna da yere koydum rahat göreyim diye
Evintekce Dilara0638 Ben şimdiye kadar jiletle alıyordum ama artık eğilirken karnım ağrıyor kuaföre gitmek istyorum riskim de var acaba ne yapsam bana fikir verin kızlar .
Dilara0638 Evintekce ne riskin var canım düşük mü erken doğum mu ? Bence kendini kasmazsan hiçbir zararı olmaz sadece kasılma yaptığın için önermiyorlar o kadar
Evintekce Dilara0638 Bende rahim anomalisi var hem düşük hem erken doğum riski var o yüzden şükür şimdiye kadar biseyimiz yok 18 haftalık olduk.