Serap_srgll Hamileligimin 21haftasındayım eşime çok düşkünüm kızlar aşırı derecede asker ve 24saat çalışıp 24 evde ama sabah gelip yatıyor akşama kadar ayrı yatmak istemiyom herşey beraber yapmak ilgilensin istiyorum olmadıgı zaman tutamıyorum genelde aşırı derecede aglama hissi gelip tutamıyorum korkum bar birde dogumdan çıkamayacam diye kıskanıyorumda başkasıyla evlenirse diye kıskanmada var aşırı derecede ne yapacam bilmiyorum yardım edin sizdede oldumu bu tarz şeyler
Essimsii06 Serap_srgll kuzum bu hormonlarımız bizimle dalga geçiyor resmen öncelikle bi rahatla kendine doldur bi meyve suyu al kitabını çekil köşene hayat onlardan ibaret değilki pozitif bak özellikle hamileyken streslerle hamileliğin nasıl geçerse bebek onu hisseder ve oda öyle olur stresli sinirli olma sakin mutlu ol sen mutlu olduğunda Sıpa da mutlu olur herşeyin kötüsünü düşünmek yerine güzelini düşün hayat çok güzel rabbim sana bi mucize vermiş onun kıymetini bil ve şükret yuvanı güzelleştir negatifleştirme ❤️❤️🐣
Sevilayilmaz Serap_srgll benim eşimde asker aynı sistemde çalışıyor, bende gurbetteyim kimsem yok burda eşimin ailesi de yok arkadaş çevrem desen o da yok evin içinde bi başımayım yani eşimi bi kac saat görebiliyorum. Hamilelik hormonlarından ve saracak kimseyi bulamayınca mecburen insan eşine sariyo ama çok abartma bence zaten sürekli çalışıyorlar bıkmış durumdalar bundan bi de biz bunaltmayalim demi 😊
Serap_srgll Deletedmom93284 korkıyorum dogumdan çıkamayacam diye sürekli bunun pskolojisi var ve sonra evlenir
Dilaraa1 Serap_srgll bende aynı durumdayım 18 deyim daha hep kotu düşüncelerdeyim of acaba hormonlardan mi
Deletedmom93284 Serap_srgll 🙄doğumdan niye çıkamayasınız birazcık hormonların etkisi birazcıkta sizin abartmanız var adam evlenirse evlenir yani öldükten sonra bunu mu dert edebileceğiz sanki😊 içinizi ferah tutun herşey gönlünüzce olsun
Serap_srgll Essimsii06 tam boşveriyorum diyorum ama aklıma heliype gurbetteyim birde kimsem yok yalnızım
Serap_srgll Dilaraa1 bende aşırı derecede ya korkuyorumda eşimi çok bunaltırım diye ne yapacam bilmiyorum
caganin_annesi Kız ben doğumdan allah korusun cikamasam adam daha 27 yaşında ömür boyu yasımı mi tutsun. Evlensin mutlu olsun beni de iyi hatırlasın. Eşinize çok üzüldüm hayatı dar etmeyin adama lütfen.
Nnefri999 🤦🏻♀️İşte böyle davranırsanız adamı bıktırır uzaklaştırırsınız. Bence bi psikoloğa gidin,çünkü böyle düşünmeniz 3de zararlı,kötü sonuçlar verebilir
Essimsii06 Serap_srgll burnunda etkisi var tabi ben 12 haftalık hamileyim eşimi çok darlıyordum sonra adam patladı tabi ve gerçekten haklıydı kendi kendime dedim ki hayat ondan ibaret mi ya biraz şal şu adamı dedim kurma okudum dua ettim 40 kere Yasin okunmalıymış hamileyken onları yapıyorum bi şekilde meşgulüm evde ve fark ettim ki o beni aramaya sormaya başladı yani bu kadar sıkma kuzu
rengarenkduduv Yardım deyince yanlış anlamayın ama ciddi bir sorun olduğunu düşündüm. Anladığım kadarıyla kendiniz alamıyorsunuz bu durumu hamilelikte sizi fazlasıyla etkilemiş. Sizin yerinizde olsam buralardan yardım çığlıkları atmak yerine iyi bir psikologtan bu süreç için destek alırdım. Buradaki insanlar ne etsin size sanki onlar hamile değil.