Sibel-g Merhabalar Kızlar bugün 2. Düzey USG ye girdim herşey iyidi fakat bağırdaklarda biraz Hiperekojen yani parlaklık gözüktü. Dr um 90% önemli birşey değildir ama down sendromu bulgusudur dedi. Bu durumu yaşayan anneler oldu mu?
Slnn1122 Sibel-g Sibel-g canım benimde kalpte parlaklık vardı doktor tek başına bir anlamı yok dedi başka bir bulgu görmedi Yani tek başına bir anlam ifade etmiyor parlaklık Ayrıca bir hafta sonra da doktora tekrar gittim kaybolmuştu
Suzanne Yeğenimede aynısını söylediler, doğdu sağ salim. Eğer burun kemiği/ense kalınlığı/ikili test sonucunuz normal ise endişe etmeyin
nutella10 Benim yeğenime de öyle söylemişlerdi ama iki hafta sonra gelinimiz tekrar ultrasona girdi ve kaybolmuştu parlaklık gayet de sağlıklı doğdu çok şükür geçmiş olsun içinizi ferah tutun🤲🏻