Nslhn15 aşı postlarına çok yorum yapmak istemiyorum ama sinovacın hiç bir etkinliği yok diyen doktorlara cok kızıyorum.. :) hiç bir biontech aşısı vurulmayan çinde deltalar varyantlar gözükmeden sadece sinovac ile virüsün bagısıklık kazanıp son bulması, ve ülkemizde sağlıkcıların cogunun hala sadece sinovaclı olusu.. 2 doz biontech yetecek deyip şimdi 3 e yükseltmelerine cıldırıyorum.. ben de sağlıkcı olarak sinovac oldum. Biontechi vucuduma sokmayı kesinlikle düsünmüyorum. Ama size tek tavsiyem, sizi hiç tanımayan insanların verdiği önerileri boşverin. Hangi tip aşı olacağınızı anlayabileceğiniz şekilde araştırıp mrna ne demek, inaktif ne demek bir aşının etkinliği yüksek, zararı yok demek icin ne kadar yıl testlerden geçmesi gerekiyor gibi soruları tarafsız kaynaklardan araştırın ve varsa saglıkcı yakınınız ona danısın.. ona göre kendiniz için en doğru aşıyı seçin 🌸🙂