HilalSoylerKocak ilk gebeliğimde de 28. haftada aşı olmuştum oğlumun kanı benimle uyuşmadığı için doğumdan sonra tekrar aşı oldum. evet o aşılar 2. gebeliği korumak için oluyor ama 2. gebelikte aynı şekilde yine aşı yapıyorlar kan uyuşmazlığında 2 bebek riskli dedikleri için canım